Odpowiedzi

2010-02-28T14:33:58+01:00
Najlepsze majówki sątylko pod Czarnoleska lipą. Zawsze jest słoneczni. Można aktywnie wypocząć. Pamiętajcie to wszystko tylko pod Czarnoleską lipą.


moa być ort i inne błędy ;]
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:34:57+01:00
Uwaga.
Serdecznie zapraszamy na majówkę pod czarnoleską lipę!Gwarantujemy wspaniały wypoczynek i doskonałą zabawę.Przyjeżdżajcie,nie czekajcie.Nigdzie nie znajdziecie tak świeżego powietrza.Czekamy
5 2 5