Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:33:54+01:00
-miłość
-pomoc innym
-głoszenie wiary
-przestrzeganie przykazan Bożych
2 4 2
2010-02-28T14:35:22+01:00
-powinien pomagać innym
-głosić słowo boże
-darzyć innych szacunkiem
-próbować nawrócić niewierzących
1 5 1
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-02-28T18:13:11+01:00
Uczynki które człowiek powinien spełniać to:

-pomoc:
-starszym
-słabszym<po prostu tym co tą pomoc potrzebują>
-szanować innych
-przestrzeganie przykazań Bożych
1 5 1