Odpowiedzi

2010-02-28T14:39:43+01:00
Jestem bardzo wdzięczna za to, że Cie mam ;*
Bardzo Cię kocham i zawsze chcę się z tobą przyjaźnić ;)
Jestem zazdrosna, gdy widzę Cię z innymi ale bardzo się cieszę i jestem radosna, że zawsze jesteś tak blisko :)*
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:45:47+01:00
Gdy jestem zła...Świat staje się czarny. Czuję niechęć. Obrażona na cały świat odwracam się od wszystkich plecami.
Z takiej sytuacji uwalniają mnie przyjaciele.
Przyjaźń- to magiczne słowo wiele mówi. Pełna radości i szczęścia. Czasami przykrość, pogarda, zazdrość.
Gdy straci się przyjaciół świat ulega w gruzach.
Jest też w naszym życiu miłość. Piękna, szanująca.
Miłość- to więcej niż przyjaźń. Jest to wdzięczność od Boga. Miłość jest jak róża, czasami może także ukuć. Ale jeśli kogoś kochamy, jesteśmy w stanie mu wybaczyć.

Nie wiem czy o to chodziło ale zaryzykowałam;)
8 4 8