Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:36:56+01:00
Krutkie struny brzmia najwyżej a długie struny brzmią najniżej
myslę ze pmogłam pozdrawiam
5 4 5
2010-02-28T14:44:32+01:00
Struny brzmią tym wyżej im są, krótsze, cieńsze i im dalej znajdują się od grającego. To się tyczy nie tylko harfy ale wszystkich instrumentów strunowych szarpanych (z wyjątkiem strunowych szarpanych młoteczkowych).
5 4 5
2010-02-28T14:52:41+01:00
Struny brzmiące najniżej są owinięte dodatkowym drutem ;]
3 2 3