Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:35:28+01:00
Nudny - nieciekway
głupi - pozbawiony inteligencji
wywalić - wyrzucić
umrzeć - zakończyć życie na ziemii
sknera - oszczędny
obżarstwo - za dużo jedzący
fatalnie - niezbyt dobrze
ohydnie - nieestetycznie
34 4 34
2010-02-28T14:35:52+01:00
Nudny - nieciekawy
głupi - niemądry
Wywalić - wyrzucić
umrzeć - przestać żyć ;]
sknera - skąpy
obżarstwo - łakomczuch
fatalnie - bardzo źle
ohydnie - niedobrze
25 4 25
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T14:38:40+01:00
Nudny - nieciekawy
głupi - mało inteligentny
wywalić - wyrzucić
umrzeć - odejść
sknera - osoba żałująca innym dóbr materialnych
obżarstwo - łakomstwo
fatalnie - niedobrze
ohydnie - niemiło
16 3 16