Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:39:43+01:00
Szedł chrabąszcz na piechotę
naglę na jedzenie nabrał ochotę ,
kiedy doszedł do pożywienia
napotkał niestety jelenia ,
którego bał się straszliwie,
chwila, dwie a by już nie żył
bo jeleń chciał na niego nadepnąć ale że kłusownik go zabił nie żył
wtedy chrabąszcz zjadł jedzenie
w spokoju ale i tak zapamiętał to zdarzenie
jako przestrogę by nie chodzić gdzie silniejszy
i mądrzejszy
jest.
Mam nadzieję że pomogłam
10 4 10
2010-02-28T14:45:45+01:00
Dzisiaj nie mam weny, ale tutaj kilka:

"h" jak hamak, "ch" jak chórek, "ó" zamknięte jak ogórek.
po "rz" rzuć mi piłkę, u otwarte jeszcze chwileczkę.


ż jak żabka, rz jak rzepka.
u jak ula, ó jak ów.
h jak hamak, ch jak chórek,
ortografia, mój szacunek.


Każdy hydrant samo ha (H).
A chóreczek już ceha (CH).
Każde żabsko żet z kropeczką (Ż).
A erzet (RZ) to z babeczką.
Ul otwartą ujkę (U) ma.
Bo zamknięte kreskę ma (Ó).
10 3 10