Odpowiedzi

2010-02-28T14:53:27+01:00
1. Bracia Mowgliego.
2. Polowanie Kaa.
3. Tygrys! Tygrys!
4. Biały wieloryb.
5. Rikki-Tikki-Tavi.
6. Toomai, przywódca słoni.
7. Zwierzęta w służbie jej królewskiej mości.
To jest z książki takiej zielonej z opracowaniem!!! Oczywiście "Księgi dżungli".
1 5 1
2010-02-28T14:59:06+01:00
1. bracia mowgliego
2. łowy węża kaa
3.tygrys!tygrys!
4.biała foka
5. rikki-tikki-tavi
6. toomal, druh słoni
7. słudzy jej królewskiej mości
myślę że pomogłam ;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:02:09+01:00
1 Bracia Mowgliego
2 Łowy węża Kaa
3,,tygrys tygrys,!
4 Najazd dżungli
5 Rude psy
6 Harce wiosenne

1 1 1