Odpowiedzi

2010-02-28T14:54:58+01:00
Otwórz swoje serce na Mnie Aniele Stróżu.
Przyjmij Mnie do niego.
Podaj mi swoją dłoń Aniołku
prowadz przez górki i niziny mojego życia.
Wzbudzaj We mnie nadzieję i radośc.
Rozwiń swe skrzydła Aniele
Chroń przed złem i nienawiścią,
Wspieraj uśmiechem i dobrocią.
Mojemu szczęściu sprzyjaj.
Abym mogła pomagac.
Ocieraj mi łzy zawiedzione.
Na mojej drodze postaw znaki
kierujące w Twoją stronę
Nie ominę żadnej przyjaznej duszy.
Dziel sie ze Mną siłą i wytrwałością
Chce kochac i kocham tak jak Ty.
Dziękuje Ci za to.
Trzymaj Mnie mocno za dłoń mój Aniele.
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:00:33+01:00
Drogi Aniele Stróżu!
Dzień dobry! Chciałem Ci bardzo podziekowac za wszystkie te uczynki i pomoce które mi okazałeś. Jest mi bardzo miło że moge mieć Ciebie jako Anioła Stróża bo jeszcze nogdy mnie nie zawiodłaś i nie opusciłes w trudnych sytuacjach. Jest niezmiernie przyjemnie miec takiego anioła jak Ty! Chciałbym Cie ogromnie prosic o pomoc w czsie mojego testu z matematyki, gdyz potrzebuje tej pomocy. Jest to materiał niezmiernie trudny dlatego potrzebuje tej pomocy. Wiem że mnie nigdy nie zawiiodłes dlatego teraz tez tego nie uczynisz. Licze ta Twoją pomoc!

Goraco pozdrawiam i dziekuje .......



Mysle ze to moze być:] licze na naj:)
22 3 22
2010-02-28T15:01:54+01:00
Drogi Aniele Stróżu

Piszę do Ciebie ten list,bo chcę Ci w nim podziękować za Twą opiekę nade mną
każdego dnia,w każdej minucie i godzinie mojego życia.
Dzięki Twej opiece bezpiecznie docieram do szkoły i z powrotem do domu.
Omijają mnie różne nieszczęścia,choroby.Chciałbym podziękować Ci jeszcze raz za wszystko co dla mnie zrobiłeś do tej pory,i prosić Cię o dalszą opiekę.
Dziękuję .
19 4 19
Dzienki Pomogłeś mi bardzo dłurzo
sle