Odpowiedzi

2010-02-28T14:59:13+01:00
12, 9/13-8=4, 9/13
7-3, 5/11= 4, 6/11

/- kreska ułamkowa
:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:59:45+01:00
7 - 3 i 5 jedenastych = 7 - 38jedenastych= siedem pierwszych - 38jedenastych= 77pierwszych - 38 jedenastych = 39jedenastych. ( stad ze sprowadzasz do wspólnego mianownika i licznii mnożysz razy 11)

12 i dziewięć trzynastych - 8 = zamieniasz na ułamek niewłasicwy czyli = 165trzynastych - 8pierwszych = 165trzynastych - 104trzynastych = 61trzynastych