Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T14:57:32+01:00
Na sprzedaż nieruchomość gruntowa zabudowana domem jednorodzinnym o pow. użytkowej ok. 140mkw oraz budynkiem gospodarczym. Nieruchomość składa się z: jednej działki zabudowanej o pow. 20ar i dwóch działek o przeznaczeniu rolnym o powierzchni 30ar. Budynek mieszkalny wykonany jest w technologii tradycyjnej z cegły, w całości podpiwniczony poddaszem użytkowym. Wybudowany był w latach 60- tych i wymaga remontu. Stolarka okienna i drzwiowa drewniana. Posadzki drewniane, lastrico. Parter składa się z: trzech pomieszczeń, łazienki o łącznej powierzchni ok. 72mkw. Poddasze użytkowe, nieurządzone wykorzystywane jako strych. Dojazd do nieruchomości odbywa się drogą asfaltową. Wokół nieruchomości znajdują się zabudowania domów jednorodzinnych oraz wolna przestrzeń.
Możliwe są dwa warianty sprzedaży:
1. Sprzedaż nieruchomości i dzierżawa domu obecnym lokatorom- odpłatnie (minimum 5 lat).
2. Zamiana nieruchomości na mieszkanie (kawalerka) z dopłatą.

.
lub.
.
SPRZEDAM
Sprzedam dom i działka ... m2/ mieszkanie. Pokoi ... , kuchnia, łazienka, bieżąca woda, gaz i prąd. Łatwy dostęp do miasta/ spokojna okolica. Cena do uzgodnienia / ... .
Tel. .......
Adres ....
E-mail....
4 3 4
2010-02-28T14:59:56+01:00
SPRZEDAM!
Sprzedam dom znajdujacy sie na ulicy .... w Warszawie. Dom jest pietrowy, ma kuchnie, lazienke i 4 duze pokoje, wprost idealny dla rodziny z dziecmi. Dookola domu duzy trawnik, a takze garaz i piwnica. Jest polozony w malowniczej okolicy, z dala od halasujacych samochodow. Cena to tylko 800 000 zl, wiec naprawde warto. Kontakt pod numerem telefonu: xxx-xxx-xxx
28 4 28