Odpowiedzi

2010-02-28T15:02:26+01:00
12*13-6*26= 156 - 156= 0
13*49-26*27 = 637 - 702= -65
57²-57*55= 3249 - 3135= 114

2.
2 ( 3xy - 6x²y² + 12x²y)

-6 ( - 1xy + 2x²y² - 4 x²y)

3xy ( 2 - 4xy + 8 x)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:07:47+01:00
12*13-6*26=156-156=0
13*49-26*27=637-702=-65
57² -57*55=3249-3135=114
a.
6xy-12x² y² +24x² y=2*(3xy-6x² y² +12x² y)
b.
6xy-12x² y² +24x² y=-6(-1xy+2x² y² -4x² y)
c.
6xy-12x² y² +24x² y=3xy*(2-4xy+8x)