Odpowiedzi

2010-02-28T15:00:31+01:00
Ponieważ niezgodność może doprowadzić do aglutynacji krwi (sklejenie) co prowadzi do śmierci.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T15:17:43+01:00
Dlatego, że jak była była nie zgodna grupa krwi i czynnik Rh to by mogło dojść do aglutynacji erytrocytów czyli proste zlepienia się ich, które by mogła doprowadzić do zgonu pacjenta.
Mam nadzieje ze pomogłam.
1 5 1