Odpowiedzi

2010-02-28T15:03:12+01:00
Warszawa-bo to jest stolica naszej ojczyzny;)
2010-02-28T15:05:06+01:00
Najważniejszym miejscem dla każdego człowieka jest jego dom rodzinny

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:08:58+01:00
Szczególnie ważnym miejscem dla mnie jest starówka.Wiążą się z nią legendy i przepiękne kamiennice! Zawsze chętnie tam przyjeżdżam i patrze na to wszystko szeroko otwartymi oczami, aż mi się płakać chcę kiedy to wszystko widzę...Jestem dumna, że nasza Warszawa ma jedno z wielu ważnych miejsc z którym wiążą się takie wspomnienia.