Odpowiedzi

2010-02-28T15:09:53+01:00
NA<W>RÓCENIE
KOŚC<I>ÓŁ
POPI<E>LCOWA
JEROZO<L>IMA
<K>RZYŻOWA
CIERN<I>OWA

<P>OKUTA
R<O>ZGRZESZENIE
JEZU<S>
POS<T>
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T15:19:22+01:00
1. Błogosławiony i … (święty)
2. Dobra nowina (ewangelia)
3. Wyprowadził Izraelitów z niewoli egipskiej (Mojżesz)
4. Ich autorem był Dawid (psalmy)
5. Na nim zmarł Jezus (krzyż)
6. … Słowa i Eucharystii, części Mszy Świętej ( liturgia)
7. Inaczej ksiądz (kapłan)
8. Stworzony na podobieństwo Boga (człowiek)
9. Najważniejsze święto Żydów (pascha)
10. Rozmowa z Bogiem (modlitwa)


Musisz tylko dopasować odpowiednio literki i będzie hasło WIELKI POST :)

Myślę, że pomogłam :)