Hej :)
jesli ktos dobrze umie angielski to prosze o pomoc
daje naj
potrzebuje przetłumaczyć ten tekst:

We had a fight, you cried and ran away
Now it’s late, 4am, can’t reach you
If I could turn back time and make you stay
Maybe then I would still be near you

You’re out of my life, it cuts me like a knife
I’m wounded and it hurts, it hurts, it hurts
Since I can’t tell you
You’re out of my life, but did you have to die?
And now it’s too late, too late, too late to say I’m sorry

It’s taken me across the universe
You were there when I was hurtful
And suddenly, one day you left this world
Now I’m lost, on my own, it’s over



z gory dziekuje za pomoc ^^

3

Odpowiedzi

2010-02-28T15:07:08+01:00
Musieliśmy walczyć, płakałeś i uciekł
Teraz jest za późno, 4am, nie uda
Gdybym mogła cofnąć czas i make you stay
Może wtedy będzie nadal będę blisko Ciebie

You're out of my life, to kawałki mnie jak nóż
Jestem ranny i to boli, boli, boli
Ponieważ nie mogę powiedzieć
Jesteś z mojego życia, ale nie trzeba umrzeć?
And now it's too late, too late, too late to say I'm sorry

It's taken me Across the Universe
Byłeś tam, kiedy byłem szkodliwe
I nagle, któregoś dnia odszedł z tego świata
Teraz jestem zagubiony, na własną rękę, it's over
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:25:33+01:00
Kłóciliśmy się, zapłakałeś i uciekłeś
Teraz jestem spóźniony, o 4 dochodze do siebie
Gdybym mógł zawrócić czas i mógł sprawić, że zostajesz
Może w takim razie wciąż byłbym obok ciebie

Ty z mojego życia, to przeszywa do szpiku kości i mnie
Ja zraniłem i to szkodzi, to szkodzi, to szkodzi
Odkąd mogę to mówić ci
Ty z mojego życia, ale czy musiałeś umrzeć?
I teraz to za późno, za późno, za późno powiedzieć ja żałosny

To jest zabrany przeze mnie wszechświat
Byłeś tam gdy byłam krzywdzona
Aż tu, pewnego dnia wyszedłeś z ziemskiego padołu
Teraz ja przegrałem, na mój własny, to jest ponad
2010-02-28T15:55:17+01:00
. Kłóciliśmy się, zapłakałeś i uciekłeś teraz to jest późny, 4 jestem, puszka dochodzić do ciebie gdybym mógł zawrócić czas i mógł sprawić, że zostajesz może wtedy wciąż byłbym obok ciebie ty jesteś z mojego życia, to przeszywa do szpiku kości mnie ja jestem zranił i to szkodzi, to szkodzi, to szkodzi odkąd mogę mówić ci ty jesteś z mojego życia, ale czy musiałeś umrzeć? I teraz to jest za późno, za późno, za późno powiedzieć ja jestem żałosny Ono jest zabrany mnie przez wszechświat byłeś tam gdy byłem krzywdzący i nagle, pewnego dnia zostawiłeś ziemskiemu padołowi teraz ja przegrał, na mój własny, to jest ponad