Odpowiedzi

2010-02-28T15:06:34+01:00
Dlatego że sól przedostaje się do gleby i niszczy "zżera" od środka drzewa. I po pewnym czasie drzewo opadnie z sił i umrze...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:20:43+01:00
Dlatego że sól przedostaje się do gleby i niszczy "zżera" od środka drzewa. I po pewnym czasie drzewo opadnie z sił i umrze...


Zimą nie powinno się sypać dróg solą, przy których rosną drzewa ponieważ, sól przedostaje się przez glebę i dostaje się do korzeni drzew niszcząc je d środka aż po pewnym czasie drzewa stają się coraz to słabsze i obumierają.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T15:21:55+01:00
Dlatego że sól prowadzi do plazmolizy i w wyniku której obkurcza się protoplast czyli komórka roślinna traci turgor (ciśnienie wody w środku niej). Po pewnym czasie drzewo jakby wysycha od środka po prostu umiera z braku wody no i sił.
3 5 3