Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:18:27+01:00
Lepsze dla naszego organizmu są kwasy tłuszczowe nienasycone(tłuszcze roślinne).Groźne dla naszego organizmu zaś są kwasy tłuszczowe nasycone,gdyż ich nadmiar jest przyczyną wielu chorób układu krążenia.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T15:29:42+01:00
Moim zdaniem jest to oczywiste- nienasycone, bo są dużo zdrowsze od nasyconych kwasów tłuszczowych.