Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:15:48+01:00
A) a=xk+yk
a = k(x+y)
a/(x+y) = k

b) b=2k-ak
b = k(2-a)
b/(2-a) = k

c) g=2-1/k
2-g = 1/k
1/(2-g) = k

d) i=a/2+2/k
i- (a/2) = 2/k
2/(i- a/k) = k
14 4 14
2010-02-28T15:23:04+01:00
A=k(x+y)
a=k(x+y)|:(x+y)
k=a/(x+y)

b=k(2-a)
b=k(2-a)|:(2-a)
k=b/(2-a)

g=2-1/k |*k
gk=2k-1
gk-2k=-1
k(g-2)=-1|:(g-2)
k=-1/(g-2)

i=a/2+2/k|*k
ik=ak/2+2
ik-ak/2=2
k(i+a/2)=2
k=2/(i+a/2)
10 3 10