Odpowiedzi

2010-02-28T15:18:49+01:00
Hmm a moze cos takiego że :
razem z klasa wybrałam sie na wycieczkę Na gubałówkę. (w internecie zobacz co o niej piszą i uzyj tych informacji) , Napisz że były tam wspaniałe widoki ... jechaliście kolejką górską itp. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:22:50+01:00
Wycieczka w góry
byla to super wyciaczka zwiedziliśmy bardzo durzo miejsc.Bylo zabawnie z naszymi super paniami.Gdy byliśmy na miejscu kluciliśmy sie o pokuj a okazala sie że mieliśmy najleprzy.w ostatnim dniu wszyscy zachorowali i na dodatek ta zielona noc byla przerarzająca.Ale mam super wspomnienia z tej wycieczki.