Odpowiedzi

2010-02-28T15:29:06+01:00
40*46*304=559360 powierzchnia korytarza
559360/(25*25)= 559360/625=894,975 w przyblizeniu trzeba 895 płytek
895*10%= 895*0,1=89,5 w przyblizeniu 90 tyle płytek teoretycznie bedzie zniszczona
895+90=985
o; trzeba kupic 985 plytek
2010-02-28T15:29:58+01:00
40cm * 46cm=1840 cm2 powierzchnia starej płytki
25cm*25 cm = 625 cm2 powierzchnia nowej płytki
1840 *304= 559360 cm2
559360:625 = 894,976 czyli 895 płytek
895 + 10% =895+89,5=984,5 czyli 985 płytek

Należy kupić 985 płytek
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:30:08+01:00
P₁ = 40 cm * 46 cm = 1840 cm^
P₂ = 25 cm * 25 cm = 625 cm^
304 * 1840cm^ = 559360cm^
559360cm^ : 625 cm^ ≈ 895

895 - 100%
x - 110%

x = 895*110%/100%
x = 98450/100
x = 984,5≈985

Odp. Potrzeba 985 nowych płytek.