Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:31:49+01:00
A) realizowane w czasie pokoju, działania zapobiegające zewnętrznym zagrożeniom polityczno-militarnym (kryzys, wojna) przez neutralizowanie ich potencjalnych źródeł oraz stabilizowanie i umacnianie bezpiecznego środowiska międzynarodowego Polski

b) jest realizowane w razie zagrożenia bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwa sojuszników i szerszego bezpieczeństwa międzynarodowego. Obejmuje działania narodowe jak i udział w wysiłkach międzynarodowych mających na celu opanowanie kryzysów i zapewnienie osłony przed ich skutkami

c) są prowadzone w razie agresji na Polskę lub jej sojuszników (np. NATO); obejują wykorzystanie całego lub części potencjału państwa do odparcia agresji.

nie pisałem z neta
17 4 17
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T17:52:34+01:00
A) realizowane w czasie pokoju, działania zapobiegające zewnętrznym zagrożeniom polityczno-militarnym (kryzys, wojna) przez neutralizowanie ich potencjalnych źródeł oraz stabilizowanie i umacnianie bezpiecznego środowiska międzynarodowego Polski

b) jest realizowane w razie zagrożenia bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwa sojuszników i szerszego bezpieczeństwa międzynarodowego. Obejmuje działania narodowe jak i udział w wysiłkach międzynarodowych mających na celu opanowanie kryzysów i zapewnienie osłony przed ich skutkami

c) są prowadzone w razie agresji na Polskę lub jej sojuszników (np. NATO); obejują wykorzystanie całego lub części potencjału państwa do odparcia agresji.
1 5 1