Odpowiedzi

2010-02-28T15:26:54+01:00
- handel
- nowe terytoria
- nowe surowce
- nowe mapy
- nowe statki
- niewolnicy
- wybicie indian
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:32:10+01:00
Pozytywne:
*rozwój geografii (kartografii)
*napływ do Europy dużej ilości złota, srebra, nowych gatunków roślin(pomidory, kukurydza)
*powstanie i rozwój kolonii
negatywne:
*rozwój niewolnictwa
*zniszczenie innych cywilizacji (Inków, Majów, Azteków)
*konflikt z autochtonami

pzdr ;)