Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:28:31+01:00
Umacnanie wspólnoty kościoła przez nas- zwykłych szarych ludzi polega na ''dawaniu na tacę''. Wswpólnotę kościoła umacniamy również poprzez chrzest dziecka, śluby, komunie i bierzmowania. Umacnianie polega również na chodzeniu do kościoła i poprzez pokutę.
1 5 1
2010-02-28T15:31:02+01:00
Umacniam wspólnotę kościoła chodząc na msze św, uczestnicząc w obrzędach religijnych, pomagam w dekorowaniu kościoła, pomagam w zbiórkach pieniężnych, w dawaniu "na tacę" .
2010-02-28T15:49:49+01:00
Możemy namawiać kolegów i koleżanki , żeby chodzili do kościoła . Chodzmy się spowiadać , modlić się , pomagać rodzicom imlodszemu rodzeństwu , być dla każdego miły , nie przeklinać , nie bić sie!