Zadanie
Napisz w dowolnej formie tekst (podziękowanie,zaproszenie,ogłoszenie,dedykacj), którego mottem lub puentą byłby jeden z podanych cytatów.

Młodość uśmiecha się bez powodu. ( Oskar Wilde)
Umiej być przyjacielem, znajdziesz przyjaciela.

Bardzo proszę o pomoc.
Ta praca ma być na jutro.
A ja zbytnio nie mam czasu.

2

Odpowiedzi

2010-02-28T15:34:23+01:00
Serdecznie zaprzszam justyne krasnowską na odjazdową impreze ktura odbędzie sie w warszawie na ul kościelnej ogodz 13.30.Karzdy znajdzie swojego przyjaciela.serdecznie zapraszam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:36:39+01:00
DEDYKACJA
Dla mojej malej wnuczki, ktora jak podrosnie zrozumie te slowa, a ktora teraz nieswiadoma tego, tomik poezji, ze specjalnym przeslaniem:
Umiej byc przyjacielem,znajdziesz przyjaciela.
(nie wiem czy taka opcja moze byc, bo nie wiem czy to musi byc tak jakbys Ty to pisala..)

albo ZAPROSZENIE
Teatr "Roma Warszawa" serdecznie zaprasza na przedstawienie pt."Mlodosc usmiecha sie bez powodu". Nie tylko mlodych wiekiem,ale i starszych,ktorzy z checia wracaja do lat mlodzienczych. Sala nr 2, 24.04.2010 r, godz. 18.00.