Odpowiedzi

2010-02-28T15:38:09+01:00
-rycerz wyzywał drugiego rycerza na walkę rzucając mu rękawice.
-Giermek nie bierze udziału w walkach
-zwycięzca pojedynku mógł zabrać zbroję i dobytek pokonanego
-turniejom rycerskim przyglądała się publiczność
nie jestem pewna czy to jest to ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:43:05+01:00
Pielegnowanie obyczajow przekazywanychz pokolenia na pokolenie nadawało zyciu szlachty i ich codziennosci głeboki sens. Wynikało to z tradycji, szacunku do dawnych czasow, kiedy wszystko miało swoj okreslony porzadek i miejsce, było dowodem narodowej wspolnoty.