Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:33:22+01:00
Osteoporoza – stan chorobowy charakteryzujący się postępującym ubytkiem masy kostnej, osłabieniem struktury przestrzennej kości oraz zwiększoną podatnością na złamania.
4 4 4
2010-02-28T15:34:16+01:00
Osteoporoza- choroba charakteryzująca się ubytkiem masy kostnej i osłabieniem struktury przestrzennej kości
3 3 3
2010-02-28T15:39:41+01:00
Osteoporoza- ubytek masy kostnej, łamliwośc kości, brak wapnia
3 3 3