Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:38:36+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2 CH₃COOH + 2 Na --> 2 CH₃COONa + H2

2 HCOOH + CuO --->(HCOO)2Cu + H2O

2 HCOOH + Na₂CO₃ ---> 2 HCOONa + H2CO3 (CO2 + H2O)

2 CH₃COOH + CaCO₃ ---> (CH₃COO)2Ca + H2CO3 (CO2 + H2O)
2010-02-28T15:39:00+01:00
2CH3COOH + 2Na -> 2 CH3COONa + H2
2HCOOH + CuO -> (HCOO)2Cu + H2O
2HCOOH + Na2CO3 -> 2HCOONa + H2CO3
2CH3COOH + CaCO3 -> (CH3COO)2Ca + H2CO3
2010-02-28T15:53:34+01:00
A)2CH₃COOH+2Na ->2CH₃COONa+H₂
b)2HCOOH+CuO ->(HCOO)2Cu+H₂O
c)2HCOOH+Na₂CO₃ ->2HCOONa+H2CO3
d)2CH₃COOH+CaCO₃ ->(CH₃COO)2Ca+H2CO3