Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:39:51+01:00
Po to jest szkoła by kształcić matoła


Nie zawsze wszystko się uda,
chciałem czarną, a jest ruda.


Żadna świnia nie pyta,
czy może przyjść do koryta.

Adam nie miał zwyczaju
zdradzać swej Ewy w Raju,
za to Ewa znudzona mężem
pysznie bawiła się z wężem.

Pewny był jak mało kto,
że dwa i dwa to sto.

I śruba miewa chętkę,
na dobrą nakrętkę

Skuteczniej niż ziółka,
leczy przyjaciółka.

Im pszczółki młodsze,
tym miodki słodsze

Prawdą jest, że to on wszystko trzyma,
wielu jednak często zapomina,
że podstawą kręgosłupa
jest po prostu zwykła... [beeep].
1 5 1
2010-02-28T15:40:48+01:00
Szkoło moja,szkoło miła.Bm Cię wreszcie opuściła,Nie dość ,że mi mącisz w głowie,kręcisz sruby w móżgi moje ,miej już litośc nad nami .My słudzy Twoi >Ciągli BARANI