Odpowiedzi

2010-02-28T15:43:03+01:00
Powinniśmy chronić przyrodę, ponieważ:
1. Zostawiamy świat przyszłym pokoleniom
2. Przyroda dostarcza nam tlenui potrzebnego do życia
3. Z przyczyn estetycznych
2 3 2
2010-02-28T15:43:07+01:00
- rośliny dostarczają tlenu
- natura jest ozdobą
- możemy dzięki niej wypoczywać
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:43:33+01:00
Chroniąc przyrodę dbamy o estetykę naszego środowiska. Chronimy gatunki zagrożone. Chroniąc przyrodę również pomagamy przetrwać zwierzętom, gdyż jest to ich naturalne środowisko.
2 3 2