Odpowiedzi

2010-02-28T15:43:32+01:00
109%--------872
100%--------x
x=800

872-800=72

Odp. Cena monitora wzrosła o 72 zł.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:44:20+01:00
109%- 872
9% -x

x= 872 *9% /109%= 72 zł

Podwyższono cenę o 72 zł
3 1 3
2010-02-28T15:46:03+01:00
X - cena monitora przed podwyżką

x + 0,09x = 872
1,09x = 872 :1,09
x = 800

872 - 800 = 72
Odp. Cena monitora wzrosła o 72zł.
1 5 1