Napisz życzenia urodzinowe dla wychowawczyni od matematyki, tylko takie ładne i nie z neta. I może coś tam wspamnąć o jakiś podziękowaniach, nie wiem. Ja jestem w 3 kl gimnazjum, a Ona jest wychowawczynią od 2 lat.
Proszę :) daje naj =]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:46:21+01:00
Z okazji Pai urodzin chciałabym życzyć wszystkiego njlepszego. Dużo zdrowia, pomyślności, spełnienia marzen, a także sukcesów zarówno w pracy z uczniami, jak i w życiu prywatnym. Korzystając z okazji chciałabym podziękować, za 2 wspólnie spędzone lata, które na prewno zapamiętamy pozytywnie na całe życie.
jkb trzeba bylo wiecej to pisz
6 4 6
2010-02-28T15:47:13+01:00
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.dziekujemy za wiedzę jaką pani nas obdarzyła.Dzięki pani wiemy coraz więcej.Mamy nadzieję że będzie pani uczyć tak wspaniale młodszych.Sto lat!
2 3 2
2010-02-28T15:47:32+01:00
Dla najlepszej wychowawczyni
Z okazji urodzin życzymy Pani dużo zdrowia, szczęścia, miłości i wszystkiego co najlepsze. Dziękujemy za trud wychowawczy i naukę jaką przekazała nam Pani. Życzymy 100 lat!
1 5 1