Odpowiedzi

2010-02-28T15:53:21+01:00
Die zwiebel. die zittrone, die kartoffel, das kiwi, die banane, die karotte
3 3 3
2010-02-28T15:53:54+01:00
Die Zwiebel
die Traube
die Zitrone
die Kartoffel
die Kiwi
die Banane
die Karotte
der Pfirsich (chyba o to chodziło :D)
der Paprika
die Pflaume
die Kirsche
die Orange
die Petersilie
die Gurke
die Tomate
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:58:05+01:00
Die Karotte
der Pfirsich
die Zwiebel
die Kirsche
die Orange
die Petersilie
die Zitrone
die Kiwi
die Kartoffel
die Tomate
die Pflaume
die Gurke
die Banane
der Paprika
die Traube

4 5 4