Witam. Brakują mi trzy hasła do krzyżówek oto one:

-Często towarzyszy urazowi

-Czynność przy udzielaniu pomocy poparzonym środkami chemicznymi

-Stan emocjonalny wywołany zakrztuszeniem

Hasła są jednowyrazowe i pochodzą z różnych krzyżówek nie powiązanych ze sobą.

Bardzo proszę o rozwiązanie. ;)

2

Odpowiedzi

2010-02-28T15:51:31+01:00
Nie podałe ilości liter więc możemy jedynie się domyślac

Często towarzyszy urazowi

ból, siniak

-Czynność przy udzielaniu pomocy poparzonym środkami chemicznymi

dezynfekcja

-Stan emocjonalny wywołany zakrztuszeniem

szok, strach


nie jestem pewna,może coś wybierzesz pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:52:47+01:00
1. ból, obrzęk, stłuczenie, siniaki
2. chyba dezynfekcja
3. strach, lęk, przerażenie, zaskoczenie

Mam nadzieję, że pomogłam. Liczę na naj