Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:53:13+01:00
Bałtyckie:niemcy,polska,litwa,łotwa,szwecja,finlandia
srodziemne:w/lochy, grecja , hiszpania , albania , egipt , algieria, tunezja, libia, francja, turcja
9 3 9
2010-02-28T15:54:48+01:00
Baltyckie- polska niemcy litwa łotwa rosja niemcy finlandia szwecja
m śrudziemne -włochy francja malta grecja chorwacja kreta turcja syria cypr liban izrael egipt libila tunezja kreta
7 3 7
2010-02-28T15:57:05+01:00
Morze Bałtyckie-
Szwecja
Finlandia
Rosja
Estonia
Łotwa
Litwa
Polska
Niemcy
Dania


Morze Śródziemne-
Gibraltar
Hiszpania
Francja
Monako
Włochy
Malta
Słowenia
Chorwacja
Bośnia i Hercegowina
Czarnogóra
Albania
Grecja
Cypr
Turcja
Syria
Liban
Izrael
Egipt
Libia
Tunezja
Algieria
Maroko
14 4 14
Morze Bałtyckie , : Polska, Niemcy , Finlandia, szwecja , Litwa, łotwa, Estonia, obwód kalinigracki (do Rosji )