1 i 2/5 (to jest ułamek) minuty zajmuje skowronkowi wysuszenie pior ile to sekund.
zad 2
uczniowie szkolki tenisowej po zajecciach wrzucaja pilki do kosza liczba pilek w koszu podwaja sie w ciagu jednej minuty , a kosz jest pełen o 10 01 o ktorej godzinie kosz byl wypełniony w polowie a oktorej w 8 jego czesci.
prosze o obliczenia to wazne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:51:55+01:00
Minuta ma 60 sekund. 1/60 - 1 sekunda. 2/5 = 24/60
1 i 2/5 minuty = 1 minuta i 24 sekundy
2010-02-28T16:09:53+01:00
Zad. 1
1 minuta = 60 sekund
1i2/5=7/5
7/5*60sek=84[sekund]
zad. 2
Napisz to zadanie jeszcze raz, bo nie da sie zrozumieć o co chodzi.