Odpowiedzi

2010-03-03T14:49:21+01:00
Artur Oppman umieścił opowieść o bazyliszku w zbiorze pt.Legendy Warszawskie ponieważ idealnie ona tam pasuje,jest legendą. Myślę że ta opowieść pasuje tam idealnie
15 1 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T16:22:35+01:00
Artur Oppman umieścił opowieść o bazyliszku w zbiorze pt.Legendy Warszawskie, ponieważ nie jest to prawda,nie istniał Bazyliszek.Ale zawiera morał i ziarnko prawdy kiedyś mogły być dzieci, które nie posłuchały ojca i ich przyjaciela spotkało nieszczęście,niewiele brakowało by nieszczęście spotkało i ich.
39 4 39
2010-03-03T17:38:01+01:00
Bo Bazyliszek mieszkał w Warszawie
6 3 6