Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:59:59+01:00
Potrzebne rzeczy:
-duzy koc (stworzymy klimat)
-4 krzesła (dobre rusztowanie to podstawa)
-wszystki możliwe zdjęcia (o! popatrz jaką tu masz minę musimy to powtórzyc :)
-płyty z muzyką (wehikuł czasu to byłby cud marzeniami zylem jak krol...nananan:D)
-poduszka (zeby bylo wygodnie;)
-dobry przyjaciel (najważniejsza część naszego wehikułu:)
Instrukcja obsługi:
najpierw rozłóżcie krzesła i przykryjcie je kocem.
nastepnei zgascie swiatla i usadowcie sie dobrze na poduchach. Teraz włączamy muzykę i zabieramy sie do ogladania zdjęć...jednocześnei wspominamy dobre ale tez te złe chwile...
Stosować gdy jest nam smutno lub źle albo gdy mamy ochote posmiac sie pobawic w gronie przyjacioł
11 4 11
2010-02-28T16:02:50+01:00
1. Wez stary mloteczek, no tak ten, co to sobie tydzien temu palec zraniles, wchodzac po drabinie i wbijajac gwozdz w belke, a koniec z koncem w kciuk.
2. Przygotuj karton po mleku(co sie smiejesz, dobrze powiedzialem: po mleku!)
3. "Pozycz" od siostry flamastry, tylko badz ostrozny, bo jesli zauwazy, to sam wiesz, ze moze wyciagnac topor i wojna gotowa..
4. Nie myslac zbytnio wypisz na kartonie (najlepiej pistacja) nie lodem! pisakiem!
wszystkie fizyczne wzory
5. Otworz oczy wyobrazni i wehikul masz gotowy!
6. Zaparz kawe i sie wycisz, wroc do czasow przeszlych, w ktorych chwile milo tak plynely;)
7. Przed uzyciem skonsultuj sie z lekarzem lub farmaceuta, gdyz kazdy wehikul w nadmiarze stosowany grozi przegrzaniem szarych komorek;)
11 4 11
10 grudnia przenoszę sie w czasie do roku 1997
Gdy będe w 1997 roku może pójdę do cioci aliny i do pana chojnackiego