Odpowiedzi

2010-02-28T15:55:07+01:00
Pomagając im np. w pracach które muszą wykonać np. w domu (jeśli chcemy okazać miłość rodzicom) to słuchając się ich i pokazując bliźniemu, że nam na nim zależy.
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:55:54+01:00
Swoją miłość, bliźnim, możemy okazywać na wiele sposobów. Jednym z nich jest codzienna pomoc w obowiązkach domowych. Dzięki tym drobnym pracom pomagamy innym, którzy maja jej zbyt wiele.
13 4 13
2010-02-28T16:21:48+01:00
Np: jak cię proszą o pomoc to im pomagasz nie oczekując nic w zamian. Gdy im smutno to ich pocieszasz, jesteś z nimi w dobrych i złych chwilach, nie oszukujesz ich no i wywiązujesz się z danych obietnic;p;p
9 4 9