Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T15:58:14+01:00
Zapalenia układu moczowego (ZUM) doznało przynajmniej raz w życiu aż 40-50% kobiet. Bliskość ujścia zewnętrznego cewki moczowej i odbytu sprzyja migracji bakterii z jelita grubego do pęcherza moczowego. Najczęściej do czynienia mamy z zakażeniem bakteryjnym Escherichia coli odpowiedzialnych za 75-90% przypadków niepowikłanego zapalenia pęcherza moczowego...
2010-02-28T16:00:01+01:00
Przyczyny:
-nieodpowiedni ubiór
-dieta bogata w substancje słodzące
-nieodpowiednia higiena
-brak porfilaktyki

Skutki:
-infekcje dróg mocz.
1 1 1