Odpowiedzi

2010-02-28T16:05:19+01:00
Eu vejo que vêm do Brasil? What's your name? Porque eu Patrycja [portugalski]- nie jestem pewien, dawno sie go uczylem
I see that come from Brazil? What's your name? :) Because I Patrycja.[angielski] - tego jestem raczej pewien :D mam nadzieje ze pomoglem :D pozdrowienia, licze na naj ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T17:01:22+01:00
Oi, eu vejo que você veio do Brasil? Qual é o seu nome? Para mim, Patricia. "
Hi, I see that you come from Brazil? What's your name? For me Patricia