Ułożę własną wariację rytmiczną.(może być na przykładzie przyłowia -trzy przykłady)poziom klasy piątej szk.podstawowej
przykład nauczyciela:i-dzie lu-ty pod-kuj bu-ty
rytm 2/4
dwie ćwierćnuty/dwie ćwierćnuty/dwie ćwierćnuty/dwie cwiercnuty
rytm3/4
dwie ćwiercnuty klaśnięcie

2

Odpowiedzi

2010-02-28T16:35:51+01:00
Ćwierć nuta ,ósemka ,ósemka , klaśnięcie ćwierć nuta, ósemka,ósemka
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T20:50:14+01:00
2/4w ma-rcu - jest - jak -w ga-rcu
3/4 Jak-Ku-ba-Bo-gu -Tak-Bog-Ku-bie


Jak chces więcej to napisz


tylko nie wiem czy ci oto chodzi;/
4 3 4