Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T16:00:57+01:00
Mój przyjaciel jest osobą której mogę zaufać. W trudnych chwilach mnie pociesza i próbuje zrozumiem. Dziękuje mu , że jest:)
13 3 13
2010-02-28T16:03:19+01:00
Moja przyjaciółą jest Ola. Chodzimy razem do klasy. Jest wysoka. Ma niebieskie oczy, brązowe włosy. Ubiera się w dżinsy i bluzy. Ola jest bardzo dobrą przyjaciółką. Mogę jej powierzyć każdy sekret, a ona go nie zdradzi. Jest bardzo ambitna. Również jest bardzo cicha i nieśmiała. Przyjażni się ze mną i naszą koleżanką Ewą.
10 4 10