Odpowiedzi

2010-02-28T16:10:18+01:00
W związku ze zwolnieniem poprzedniego latarnika, jest prowadzony konkurs na nowego. Każdy kandydat w wieku od 18 do 60 lat może ubiegać się o tą posadę.
Warunkiem jest wiek, sprawność fizyczna, silna wola i dobry wzrok. Każdy kandydat kturego interesuje ta posada powinien przynieść swoje CV na adres Latarników 1 lub wysłać na strone Konkursnalatarnika.pl.

Zażąd Portu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T16:14:48+01:00
OGŁOSZENIE!!!
Z prawdziwą przyjemnością zapraszam wszystkich zainteresowanych, na rozmowę w sprawę pracy na stanowisko Latarnika... Wymagane:
-Dobry stan zdrowia,
- Brak bliższej rodziny,
- życie w samotności
-wykształcenia [np. wyżej niż gimnazjalne].
Rozmowa odbędzie się 02.02.1880roku pod Latarnią w Aspinwall. Szczególnie miło widziani są mężczyźni w wieku od 35 do 60 lat.
Praca na latarni jest bardzo sumiennia, a życie na niej jest ograniczone.
Serdecznie zapraszam!
Konsult Stanów Zjednoczonych w Panamie.