Odpowiedzi

2010-02-28T16:08:33+01:00
Połowa 8 to 3. Profesor Matma przeprowadził oś symetrii. Połowa 9 już nie będzie 4. :)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-28T18:07:00+01:00
Profesor poprowadził oś symetrii liczby osiem. Jeżeli przetniemy osiem na pół otrzymamy trójkę. Nie jest możliwe aby czwórka była połową dziewiątki ponieważ jak poprowadzimy oś symetrii to wcale powstała "łamana" nie będzie czwórką.
1 1 1