Odpowiedzi

2010-02-28T16:13:16+01:00
"Ale słowa mają twarde życie"- czyli używamy ich z przyzwyczajenia, ale nie zawsze są one odpowiednie
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T16:14:18+01:00
Sformułowanie: „Ale słowa mają twarde życie” oznacza, że używamy ich z przyzwyczajenia,choć nie zawsze są najodpowiedniejsze.

Miałam to ostatnio na j.polskim ..:)
5 4 5
2010-02-28T16:17:09+01:00
Sformułowanie ,,Ale słowa mają trudne życie''znaczy że czasami jakaś osoba np.wyraża swoją opinię o kimś używajć niemiłych słów.Później słowa tej osoby są krytykowane,są uznawane za bezsensowne.Słowa nie są naprawdę złe.Żli są ludzie którzy nie umijeją dobrze używać słów,lub tacy którzy wymyślają słowa które nic nikomu nie mówią i tak naprawde nic nie znaczą.Powinno krytykować się ludź,a nie słowa.Słowa nie są niczemu winne.One po prostu są
7 4 7