Suma najmniejsza i największej spośród liczb ujemnych -0,3456; -0,6; -0,78;
-0,2345 jest równa:

A) 1,0145 B) – 0,9456 C) -1,1256 D) -0,8345

Największa spośród czterech liczb ; -111; (-11)11; (-11)1 jest liczba:
A) B) -111 C) (-1)11 D) (-11)1

W przedziale <2;32) potęg liczby 2 jest:
A) 2 B) 3 C) 4 D) 5

Oprocentowanie rocznej lokaty w pewnym banku jest równe 15%. Chcąc mieć po roku wraz z odsetkami na koncie 6900 zł należy wpłacić na lokatę kwotę:
A) 5000 zł B) 5500zł C) 5750zł D) 6000zł

Przybliżenie liczby 468 962 376 z dokładnością do 106 to:
A) 469 mln B) 468,96 mln C)468,962mln D)468,9624mln

Szerokość równa podano w kilometrach na sekundę z dokładnością 0,0001 to:
A) 0,0383 B) 0,00038 C) 0,000383 D) 0,0003831

Jeżeli ,x=logpierwiastek z 2 16 to:
A) x=4 B) x=8 C) x=10 D) x=12


3

Odpowiedzi

2010-02-28T16:13:41+01:00
Największa to 0,6 a najmniejsza to 0,3456
3 1 3
2010-02-28T16:16:49+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T16:22:31+01:00
Suma najmniejsza i największej spośród liczb ujemnych -0,3456; -0,6; -0,78;
-0,2345 jest równa:

A) -1,0145 , bo -0,2345+(-0,78)=-1,0145

Największa spośród czterech liczb ; -111; (-11)11; (-11)1 jest liczba: D) (-11)1

W przedziale <2;32) potęg liczby 2 jest:
D) 5

Oprocentowanie rocznej lokaty w pewnym banku jest równe 15%. Chcąc mieć po roku wraz z odsetkami na koncie 6900 zł należy wpłacić na lokatę kwotę:
D) 6000zł

Przybliżenie liczby 468 962 376 z dokładnością do 106 to:
A) 469 mln

Szerokość równa podano w kilometrach na sekundę z dokładnością 0,0001 to:
A) 0,0383 B) 0,00038 C) 0,000383 D) 0,0003831

Jeżeli ,x=logpierwiastek z 2 16 to:
A) x=4
2 3 2