Odpowiedzi

2010-03-02T06:28:53+01:00
Nic nie widać
ale str 5 zad4 skreśl gatunkowe biologiczne nie decydują gatunkowe nie jest
zad 5 str5 krótkie długie
wąski długi wąski krutki
krótkie krutkie
biała ruda
zad6 sarna zięba padalec żaba leśna korniki
zad 6 str 4
zezględu na to żę osobniki przekazują 50 procent swojego dna jednemu potomstwu i potomstwo nigdy nie jest takie same jak jeden z rodziców.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T09:59:47+01:00
4 str. 6
Skreśl:
genetycznej, ekologiczna, nie decydują, gatunkowej, nie jest.

5 str. 6
piesiec:
uszy krótkie,
pysk szeroki,
kończyny równe,
barwa sierści biała.
fenek:
uszy długie,
pysk wąski,
kończyny przednie dłuższe,
barwa sierści rudo- biała

6 str. 8
W rozmnażaniu płciowym występuje wymieszanie genów obojga rodziców, 50 procent od matki i 50 procent od ojca.

4 str. 19
P
F
F
P
F
P
F

5 str. 19
Chromosomy X i Y to chromosomy płci.

6 str. 19
płcią, allel dominujący, męskich hormonów płciowych

7 str. 19
w momencie połączenia się komórki jajowej z plemnikiem.

8 str. 19
daltonizm
skutki choroby: zaburzenia w rozpoznawaniu barw
hemofilia
allel receywny

4 str. 14
na żółto:
komórka drożdży, komórka naskórka, komórka włosa, leukocyt
na czerwono:
plemnik, komórka jajowa

5 str. 14
P
F
F
P

6 str. 14
d)
- powstają 4 komórki potomne,
- komórki potomne mają zredukowaną o połowę liczbę chromosomów w stosunku do komórki macierzystej.

7 str. 14
a) 8
b) 4
2 4 2