Odpowiedzi

2010-02-28T16:27:31+01:00
"O Szkole"
Nauka w szkole jest jak orka w polu
Tyle, że zboże rośnie szybko, a wiedza powoli.

masz napewno jest dobra bo miałem to na lekcji i dostąłem 5
;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T16:29:03+01:00
Szkoła moja jest wesoła chociaż ciężko czasem jest.
Dużo lekcji i nauki, Boże ratuj mnie!
Chcę do domu wreszcie iść, co za szkoła. Nie puści mnie.
Wtem komisja z wawy wpada-co to dzieje kurczę się?
Chcę do domu-proszę idź, ja tu strajk zarządzić chcę.

Twórczość chwilowego dotlenienia:)