Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T16:34:39+01:00
Wynalezienie telefonu było dla ludzkości prawdziwym fenomenem.Przyczyniło się do budowy globalnej sieci komunikacyjnej, ponieważ umożliwiło komunikację z osobami znajdującymi się w odległych miejscach świata. Dzieki temu wynalazkowi człowiek może bez problemu połączyć sie z drugą osobą i pomocą w razie np cięzkiego wypadku.Jest to tez dla nas forma rozrywki. W dzisiejszych czsach telefony posiadają wiele ciekawych funkcji takich jak odtwarzanie muzyki ;PP
4 5 4
2010-02-28T16:37:54+01:00
Telefon komórkowy jest wspaniałym wynalazkiem, ponieważ dzięki niemu możemy kontaktowac się z ludźmi, którzy znajduja się w innych miejcsowisciach,krajach. Dzięki temu wynalazkowi można przesyłać fotografie oraz dźwięki swoim bliskim znajomym. Telefon komórkowy bardzo ułatwił ludziom życie, gdyż pełni on funkcję zegarka, aparatu fotograficznego, kamery. Zawiera również GPS, telewizję, Internet co zapewnia pewną rozrywkę. Dzisiaj jest on mały, a tym samym praktyczny i można go wszędzie zabrać.
3 5 3