Odpowiedzi

2010-02-28T16:45:45+01:00
Do neuronow sa "przyczepiane" czasteczki nark. to powoduje zmiejszenie lub zwikszenie szybkosci przekazu informacji przez neurony, narkotyki ktore dzialaaj pobudzajaco na ukl krazenia powoduja wzmozona lub zmiejszona prace serca. dzialaja tez na nasz mozg a przeciez to tam przechowujemy liczne informacje ktore moga uledz zniszczeniu lub zmienieniu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-28T16:58:56+01:00
Człowiek, który pierwszy raz sięga po narkotyk nie jest świadomy, że jest to początek nałogu. Myśli on, że w każdej chwilii może skończyć z narkotykami. Jest przekonany, że wystarczy odrobina silnej woli. Tymczasem zawodzi nie tylko silna dotąd wola, ale także organizm. Staje się on coraz bardziej wycieńczony, a kolejne dawki narkotyku degradują jego strukturę. W fatalnym stanie jest też kondycja psychiczna. narkoman stawia sobie za cel zdobycie pieniędzy na kolejną "działkę". Tylko jej zażycie pozawala mu normalnie funkcjonować.